diumenge, 7 d’abril del 2013

El Sui (1.318 m) - Turó d'en Cuc (1.237 m) - Turó del Pi Novell (1.272 m) - Turó del Samon (1.267 m) - Turó del Poniol (1.279 m)

Fa dies que tinc pendent escriure unes entrades... ja veieu que no ens podem creure res del tot del que veiem per aquí, aquesta la publico avui, no el dia que consta aquí dalt... Tenia un petit esborrany, i ara ja han passat masses dies per continuar-lo com si res... mireu:

"Veient com es desfà la neu de l'última nevada del Montseny vam caminar des de Collformic fins al Turó del Samon, pel Pla de la Calma, fent el Sui i uns quants turons més.
Vaig tenir sort, els plans que tenia per aquest diumenge es van desfer, i al grup Rocs&Pics, lloc de cibertrobada de gent muntanyenca, van penjar una proposta dissabte a última hora! Propera, assequible per a mi i allà que hi vaig!
Vam fer un dels 100 cims que proposa la FEEC, el Turó del Samon, bona idea aquesta! No la coneixia jo, els companys em van estar explicant que és una manera de promocionar totes les comarques i es conegui bé el territori i no només es facin els cims més coneguts, que també hi són a la llista. Vaig estar tafanejant aquesta llista, i ja n'he fet uns quants sense saber-ho!!!"

Jo, coneixent-me, no ho hauria d'haver deixat tant de temps, ara el discurs canvia. I és que aquest cap de setmana passat ha tornat a nevar!!! Sí, al Montseny! Ara ja sabeu quin dia som???

Bé, aquí unes poques fotos d'aquesta sortida, aquestes dels companys Joan i Juanma:




I aquí van les meves... totes!!! Van passant elles soles...


El que més han anat mirant els últims 30 dies...