diumenge, 8 de maig del 2011

Trepitjant el Comabona

Deien que diumenge no plouria, així que la Isabel, el Joan i jo al final anem a la muntanya! No va ploure, però els núvols cobrien bona part del cel, sinó hauríem pogut contemplar les vistes que ens expliquen a la ressenya de la ruta que vam seguir. Mentre anàvem pujant la pista amb el cotxe el Joan divisa dos puntets que volaven pel cel: un parell de globus. Ràpidament "Isabel! Para! Para el cotxe!" i surto corrents amb la càmera a punt.

Vam arribar a l'aparcament de Prat d'Aguiló i allà vam començar la caminada, una ruta circular que passa pel Pas dels Gosolans, per allà passaven els segadors que eren contractats com a temporers a la Cerdanya i que venien de Gósol. Seguim caminant amunt, jo esbufegant com sempre i aprofitant a fer parades fotogràfiques per recuperar-me (quanta paciència tenen amb mi!), i arribem al Comabona. Pel camí alguna relliscada pel gel, però poc important.

Al tornar cap al Refugi, el Pas de Tancalaporta, el Coll de Bou, amb una parada per menjar una mica i tastar una mica de vi, forces recuperades i torrent i barranc de les Toselletes. Divisem el refugi i seguim cap allà. La Isabel es topa crec que amb un isard, jo el puc veure de lluny i cap foto, no va haver-hi manera de "caçar-lo".

Com és habitual, faig moltes... massa fotos i tot, ara, aquesta... no sé... que m'agrada.

La resta, millor una presentació de diapositives:

Amb el Google Earth es veu així la ruta del GPS, és la primera vegada que ho veig!

Resum, que la propera serà aviat!

El que més han anat mirant els últims 30 dies...