dimarts, 2 d’agost del 2011

Corredor Verde del Sureste de Molina de Segura

Uns dies per Múrcia per estar amb la família, fantàstics! però les ganes de caminar i conèixer una mica el senderisme i assessorada pel meu estimat tiet, el Tao, que em diu que allà mateix, al costat de la "casa del campo", hi ha el "Corredor Verde del Sureste de Molina de Segura", amb diversos trams per caminar em fan entrar ganes de conèixer els voltants des d'una altra mirada, sabent que a la tornada la piscina m'espera, amb un aperitiu preparat amb molt de carinyo i compartit amb més carinyo encara.



No anava gaire preparada, només les bambes havia portat, així que em deixa el seu bastó de caminar i una gorra i... cap allà! decidida a fer un passeig a sota el Sol de Múrcia pel paisatges dels camps semiàrids i les rambles de l'entorn de Molina de Segura.

I les fotos:


El proper viatge que faci cap allà caurà el sostre de Múrcia, situat en el "Macizo de los Revolcadores". M'he d'informar, es veu que no està clar si és "Revolcadores" o "Los Obispos" i enredar a algú que m'acompanyi...

El que més han anat mirant els últims 30 dies...